Postopek naročanja

  1. V zgornjem meniju izberite kategorijo izdelkov in v spustnem meniju poiščite izdelek, ki ga želite naročiti
     
  2. Odprejo se vam možne različice tega izdelka po velikosti in orientaciji. Kliknite na izdelek, ki ustreza vašemu iskanju.
     
  3. Odprejo se vam stran za izbiro specifikacij izdelka. Preiščite možnosti in izberite papir, dodelavo, količino, termin izdelave in druge specifikacije, ki ustrezajo želeni podobi vaše tiskovine. Ko izberete vse ustrezne specifikacije, ter naložite datoteko, lahko dodate izdelek v košarico.
     
  4. V košarico lahko dodate več izdelkov, ki jih izberete po enakem postopku. Ko izberete vse izdelke, ki jih želite naročiti s klikom na gumb »Potrditev naročila« naročilo potrdite.
     
  5. Odpre se vam predogled naročila z zneskom za plačilo. Tukaj prav tako izberete način plačila, naslov za dostavo, dodate svoj komentar če to želite in potrdite, da ste prebrali in se strinjate s pogoji nakupa. Ko ste vse izpolnili, kliknite na gumb »naroči«.
     
  6. S tem je postopek naročila končan, vi pa lahko status naročila spremljate s prijavo v vaš račun v rubriki “moja pisarna” v zavihku »Naročila«.