Pogosta vprašanja - FAQ

.

Ali je spletna tiskarna Versaprint namenjena samo oblikovalcem ali lahko tiskam tudi jaz?

V spletni tiskarni Versaprint lahko tiska vsak, ki ima datoteko ustrezno pripravljeno za tisk (glej navodila za pripravo datotek).

Ali v spletni tiskarni Versaprint tiskovine tudi grafično oblikujete?

Ne, v spletni tiskarni Versaprint ne oblikujemo tiskovin in ne popravljamo grafik in tekstov na že oblikovanih tiskovinah. Glede te storitve se prosimo obrnite na vašega oblikovalca ali izberite katerega iz našega seznama oblikovalcev.

Sem grafični oblikovalec in naročam tiskovine za svoje naročnike ali sem deležen kakšne dodatne ugodnosti?

Grafični oblikovalci se lahko prijavite v spletno tiskarno Versaprint kot »grafični oblikovalec« in deležni ste takojšnjih ugodnosti. Prednost za vas in vašega naročnika je, da naročniku lahko za tisk v spletni tiskarni Versaprint ponudite enako ceno, kakor če bi naročil sam, vi pa ste deležni dodatnih ugodnosti.

Potrebujem tiskovine že danes, jih lahko naredite?

V kolikor izberete ekspresno naročilo do 11. ure dopoldne, bodo vaše tiskovine narejene isti dan. Vendar vse tiskovine pošiljamo preko kurirske službe, zato jih prejmete naslednji dan. Osebni prevzem tiskovin ni možen.

Zakaj ne ponujate osebnega prevzema?

Naš celoten sistem je grajen na standardizaciji in optimizaciji postopkov, zato da vam lahko ponudimo najboljšo ceno.

Lahko prekličem že oddano naročilo?

V kolikor niste izbrali ekspresnega naročila, je naročilo mogoče pred tiskom preklicati ali spremeniti. To storite tako, da se prijavite v svoj račun in v rubriki »moja tiskarna« v zavihku »oddana naročila« poiščete naročilo, ki ga želite preklicati, ter ob tem naročilu kliknete na gumb »prekliči naročilo«. Ko ta gumb ni več aktiven in nanj ne morete klikniti, pomeni, da je naročilo že v postopku izdelave. Vplačani znesek vam v roku 3 delovnih dni vrnemo na vaš račun, pri tem vam odbijemo 3,50 € za strošek preklica in transakcije.

Lahko spremenim že oddano naročilo?

Naročilo lahko le prekličete in oddate novo. Kako preklicati naročilo je navedeno pri prejšnjem vprašanju »Lahko prekličem že oddano naročilo?«. V kolikor bo znesek novega naročila večji od že vplačanega, bo naročilo potrjeno šele, ko se poravna razlika. V kolikor bo znesek novega naročila manjši, gre naročilo avtomatsko v izdelavo, razlika pa bo v roku 3 delovnih dni vrnjena na vaš račun.

Paket je prišel z zamudo ali je poškodovan oz. drugo. Kam se lahko obrnem?

Prosimo, da v rubriki Moj račun v zavihku »reklamacije« izpolnite reklamacijski obrazec. Takoj vas bomo kontaktirali in speljali reklamacijski postopek.

Naročam prvič, kako naj vem, da bom z izdelkom zadovoljen?

Naše tiskovine so izdelane z visokimi standardi, zato smo prepričani, da boste z vašim izdelkom zadovoljni. Da prepričamo še vas, ponujamo 100% garancijo na zadovoljstvo. Naredite testno naročilo do vrednosti 100,00 EUR z DDV in v kolikor pri prvem naročilu z izdelkom niste zadovoljni, nam to sporočite in brez vprašanj vam vrnemo denar na vaš račun.

Ali je možno dobiti testni odtis?

Za tiskovine narejene z digitalnim tiskom je možno dobiti brezplačen testni odtis. Izberete ga v koraku »specifikacije« kjer izbirate količino (naklado).V kolikor bo vaše naročilo zaradi višine naklade ali drugih razlogov narejeno v tehniki offset tiska, testni odtis iz tehničnih razlogov ni možen. V kateri tehniki bodo izdelane vaše tiskovine je med postopkom naročila vidno v koraku »specifikacije«. Ko izberete vse podrobnosti tiska poiščite polje z napisom »digital/Offset«. Tehnika tiska, ki bo uporabljen za vaše naročilo je obarvana z rumeno.

Tiskate v digitalni ali offset tehniki?

Način tiska se izbere glede na specifikacije naročila. Zmeraj izberemo tisk, ki je stroškovno in tako za vas cenovno najbolj optimalen. V kateri tehniki bodo izdelane vaše tiskovine je med postopkom naročila vidno v koraku »specifikacije«. Ko izberete vse podrobnosti tiska poiščite polje z napisom »Digital/Offset«. Tehnika tiska, ki bo uporabljen za vaše naročilo je obarvana z rumeno.

Ali je možno oddati naročilo po elektronski pošti ali telefonsko?

Naročila sprejemamo le preko spletne tiskarne. Za pomoč in vodenje skozi naročilo nas lahko kontaktirate na telefonsko številko 059 178 400.

Kaj je sledilna številka paketa?

Sledilna številka paketa je številka, s katero lahko sledite potovanju paketa od nas do vas. V skrajni zgornji pasici spletne tiskarne najdete na levi strani gumb »Sledenje pošiljki«. Klik na ta gumb vas ponese na spletno stran naše partnerske kurirske službe, kjer vpišete sledilno številko paketa, katerega želite slediti.